اگر دیده شویم ، شما – رویکرد بازاریابی ما – وبلاگ نخواهید بود
کانکشن موبایل

اگر دیده شویم ، شما – رویکرد بازاریابی ما – وبلاگ نخواهید بود

از آغاز فروتنانه ما ، با یک سوال دست و پنجه نرم کردیم: چگونه پیام خود را بدون حمایت از یک صنعت تشنه داده که به آن اعتقاد نداریم ، گسترش دهیم؟ به همین دلیل است که ما شروع به استفاده از روش های تبلیغاتی می کنیم که ردیابی نمی کنند.

از امسال می توانید ما را در تلویزیون ملی ، مقاله روزنامه یا پوستر اتوبوس مشاهده کنید. برخی ، از جمله ما ، ممکن است از خود بپرسند: چرا وقتی می توانیم همه چیز را برای بهبود خدمات VPN خود سرمایه گذاری کنیم ، صرف تبلیغات می کنیم؟

آگاهی و توسعه دست به دست هم می دهند

ما می خواهیم آگاهی از مولواد را به عنوان یک انتخاب مناسب افزایش دهیم ارائه دهنده VPN و با نینجاهای حریم خصوصی تماس بگیرید و با این کار منابع بیشتری را برای توسعه خدمات ما فراهم کنید. با افزایش جامعه ، ما نیازها و مشکلات مختلفی را که می توانیم برطرف کنیم کشف و یاد خواهیم گرفت. بدون اینکه دیده شویم ، ممکن است همین مشتری را از دست بدهیم.

از قضا ما باید دیده شویم تا دیگر نباشید. ما هرگز هزینه بررسی نظر یا کلمه "VPN" (یکی از گرانترین کلمات در موتورهای جستجو) را پرداخت نمی کنیم. درعوض ما با حرکت به سمت بازاریابی غیرقابل ردیابی ، سفر غیرمتعارف را انتخاب کرده ایم.

برای حق جهانی – بارها و بارها

تبلیغات ما هرگز نباید اغراق آمیز باشد ، ترس ایجاد کند و حق جهانی حریم خصوصی را نقض نکند. ساده و ساده ، ما فقط می خواهیم اصرار برای آن حق را تکرار کنیم. سپس هر کسی که پیام ما را ببیند می تواند بدون دیدن رژه بی پایان بنرهای تخفیف ، خود را انتخاب کند.

سلب مسئولیت مهم: بله ، ما سایت های مختلف رسانه های اجتماعی را آزمایش کرده ایم. و بله ، ما معتقدیم که باید حضور خود را در آنجا حفظ کنیم.

برای حق جهانی حریم خصوصی ،
مولواد وی پی ان

.