سال حفظ حریم خصوصی جریان اصلی شد
کانکشن موبایل

سال حفظ حریم خصوصی جریان اصلی شد

تا کنون یک سال جهنم برای حفظ حریم خصوصی داده ها بوده است. اپل با رونمایی از هر یک از ویژگی های بزرگ جدید حفظ حریم خصوصی ، راه های گسترده ای را در صنعت فناوری تبلیغات راه اندازی کرده است. گوگل در حال پیشرفت است و قول می دهد که کاربران اندروید نیز به زودی می توانند مانع ردیابی برنامه ها در اینترنت شوند. پس از آن واتس اپ وجود دارد ، که پس از تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی واکنش منفی مصرف کنندگان را برانگیخت ، اقدام به تهاجم روابط عمومی جهانی کرد.

هیچ شکی در این مورد وجود ندارد ، حریم خصوصی دیجیتال در حال شکل گیری است میدان اصلی فناوری در سال 2021 و سالهای آینده. اما چگونه این اتفاق افتاد؟ آیا قرار نبود حریم خصوصی دیجیتال تا کنون مرده و دفن شده باشد؟ به هر حال ، بسیاری از مدیران عامل و مفسران فناوری به ما گفته اند که یک دنیای حریم خصوصی صفر اجتناب ناپذیر است و همه باید فقط به آن عادت کنند. تا همین اواخر ، استدلال درباره اشتباه بودن آنها سخت بود.

طی 18 ماه گذشته ، رویدادهایی برای تسریع این تغییر در نگرش عمومی به حریم خصوصی از یک نگرانی طاقت فرسا به چیزی بسیار اساسی تر و اصلی ترسیم شده است. در این فرآیند ، افراد بیشتری نیز مشاهده کردند که چگونه حریم خصوصی و امنیت به طور جدایی ناپذیری با هم ارتباط دارند. بسیاری از ما مجبور شده ایم از وسایل شخصی استفاده کرده و در محیط های خانگی با امنیت کمتر کار کنیم و حجم وسیعی از داده های شرکت ها را در معرض خطر بیشتری قرار دهیم. کارگران برای دسترسی به شبکه های شرکت خود و یادگیری نحوه ایمن نگه داشتن داده های کارفرمای خود مجبور به حرکت در VPN ها شده اند. کسانی که عواقب آن را متحمل نشدند. در آگوست 2020 ، MalwareBytes گزارش داد که 20 of از سازمان ها به دلیل کار از راه دور دچار نقض داده شده اند.

Mozilla VPN ، یک شبکه خصوصی مجازی از سازندگان Firefox.

از همه دستگاه های خود محافظت کنید

هنگام کار در خانه در اینجا برای حداقل اقامت ، کارکنان باید از بهترین شیوه های امنیت سایبری مطلع شوند تا از حفاظت شبکه های خود اطمینان حاصل شود. این باید در عادات آنلاین خود افراد نفوذ کند و آنها را وادار به احتیاط بیشتر و رعایت بهداشت روزمره بهتر کنند. . مقدمه آنها س questionsالات سختی را در مورد چگونگی ایجاد تعادل بین مدیریت انتشار ویروس و رعایت حریم خصوصی داده ها ایجاد کرد. در بریتانیا ، ترس از حریم خصوصی دولت را مجبور به حذف نسخه اصلی برنامه ردیابی تماس خود و تغییر مدل عملیاتی غیرمتمرکز کرد. در نیویورک ، Excelsior Pass به طور بحث برانگیزی از فناوری بلاک چین خصوصی استفاده می کند که منجر به انتقاد می شود که توسعه دهنده IBM و دولت ایالت به جای جلب اعتماد عموم مردم برای محافظت از اطلاعات خود ، پشت ترفندهای بلاک چین پنهان شده اند. در نتیجه ، بنیاد لینوکس اکنون در حال توسعه مجموعه ای از استانداردها است که هنگام استفاده از این برنامه ها از حریم خصوصی ما محافظت می کند. این یک گام مهم رو به جلو است و پایه ای را برای محافظت از حریم خصوصی دیجیتال فراهم می کند که می تواند در توسعه سایر برنامه ها به آن اشاره شود.

فقط همه گیری نیست که چشم بیشتری را به مسائل مربوط به حریم خصوصی باز کرده است. در طول یک تابستان پرآشوب ، نهادهای مجری قانون در سراسر ایالات متحده قدرتهای نظارتی خود را به رخ کشیدند که به ما نشان داد که حفاظت از حریم خصوصی ما چقدر محدود است.

در اوج اعتراضات Black Lives Matter ، مقامات توانستند معترضان را از طریق فناوری تشخیص چهره و آنها را با استفاده از داده های موقعیت مکانی تلفن پیگیری کنید. برای مقابله با این امر ، رسانه های مهم خبری مانند تایم و سازمان های حقوق بشری مانند عفو بین الملل مقالاتی در مورد چگونگی محافظت از حریم خصوصی دیجیتال خود در هنگام اعتراض منتشر کردند. برنامه پیام رسانی رمزگذاری شده Signal حتی یک ماسک تشخیص چهره ایجاد کرد که به صورت رایگان در اختیار معترضان Black Lives Matter قرار داد.

سرانجام ، حرکتهای اپل در سال گذشته واقعاً تقاضای روزافزون برای محافظت از داده های شخصی ما را مختل کرده است. معرفی برچسب های حریم خصوصی به App Store بدین معناست که ما می توانیم قبل از بارگیری برنامه ، ایده ای از شیوه های حفظ حریم خصوصی آن داشته باشیم. به روز رسانی iOS 14.5 همچنین امکان ردیابی برنامه را فقط برای انتخاب فراهم کرد. 96 درصد از کاربران آمریکایی تصمیم به عدم شرکت در این مسابقه گرفتند و نشان داد که چقدر رفتار مصرف کننده در حال تغییر است. نیازی به گفتن نیست که گوگل در برخی موارد از این روش پیروی کرده و اعلام کرده است که نسخه مخصوص خود از برچسب های حریم خصوصی سال آینده برای دارندگان Android عرضه می شود.

این نکته آخر مهم است. شرکت های بزرگ فناوری این قدرت را دارند که دست یکدیگر را مجبور کرده و زندگی ما را شکل دهند. اگر آنها همچنان ببینند که حریم خصوصی دیجیتالی می تواند سودآور باشد ، این احتمال بسیار زیاد است که اینجا باقی بماند.

با نگاهی به سال 2018 زمانی که رسوایی کمبریج آنالیتیکا / فیس بوک شکسته شد ، حریم خصوصی دیجیتال در پشتیبانی از زندگی قرار داشت و توسط یک نخ آویزان شده بود. آن لحظه تکان دهنده نقطه عطفی بود که بسیاری از مردم به دنبال دیدن واقعیتی کمتر خصوصی و با امنیت کمتر بودند ، چیزی که آنها نمی خواستند. از آن زمان ، بسیاری از شرکت های فناوری به طور جدی در چشم انداز کنگره ای قرار گرفته اند که به دنبال این است که آنها را در یک یا دو پله از بین ببرد. ایالت ها به رهبری کالیفرنیا تصویب قوانین مربوط به حریم خصوصی مصرف کننده را آغاز کردند. در همین حال ، در اروپا ، معرفی GDPR یک نجات دهنده برای حفاظت از حریم خصوصی مصرف کنندگان بین المللی است. کشورهایی مانند هند و کنیا نیز شروع به در نظر گرفتن یک قانون حفاظت از داده ها کرده اند که بر حریم خصوصی بیش از یک میلیارد کاربر در اینترنت تأثیر می گذارد.

اما چه کاری می توانیم انجام دهیم تا برای حفظ حریم خصوصی دیجیتال خود تقاضای بیشتری داشته باشیم؟ یک مکان خوب برای شروع استفاده از جایگزین هایی برای سیستم عامل های بزرگ فناوری مانند Google ، Facebook و Amazon است. تغییر از Google Chrome به مرورگری با محوریت حریم خصوصی مانند Mozilla Firefox اولین قدم خوب است و شاید زمان آن فرا رسیده است که فیس بوک را برای همیشه حذف کنید. تا زمانی که این سکوها عملکرد خود را تمیز نکنند ، ما می توانیم با اجتناب از همه آنها با هم اقدام کنیم. ما همچنین می توانیم از سناتورها و نمایندگان محلی خود بخواهیم به قوانینی رای دهند که به صورت آنلاین از ما محافظت می کند ، مانند قانون چهارم متمم برای فروش نیست. بنیاد مرزهای الکترونیکی کمپین های متعددی را به صورت آنلاین برای کمک به ما در این زمینه اجرا می کند و شما می توانید از طریق مرکز اقدام آنها درگیر شوید.

این ترکیبی از شرکت هایی است که از خطوط پایانی خود ، فشار از سوی نهادهای نظارتی و لحظات فوق العاده اجتماعی محافظت می کنند که در آن ما شاهد یک نقطه عطف به نفع حفظ حریم خصوصی مصرف کننده هستیم و بازگشتی وجود ندارد. ما به عنوان مصرف کنندگان فناوری ، هرگز نباید این دستاوردهای حفظ حریم خصوصی را مسلم بدانیم و به فشار بیشتر ادامه دهیم. او ویرایشگر سایت Top10VPN و روزنامه نگار فناوری مصرف کننده و همچنین متخصص سابق آزمایش محصول در کدام است؟ مجله اطلاعات بیشتر درباره او را می توانید در اینجا بیابید و او را در توییتر به آدرس TennentCallum دنبال کنید.

دیدگاه‌ها برای سال حفظ حریم خصوصی جریان اصلی شد بسته هستند